Drestige.com, de online winkel voor prestigieuze mode
In de e-commerce van Joseph Balice kunnen tot 15.000 kledingstukken en accessoires met bijna 50.000 exclusieve artikelen van meer dan 600 bedrijven die tot de beste ter wereld behoren, altijd het merk van uw voorkeur vinden tegen de beste prijs. Een onverslaanbaar assortiment dat overal ter wereld bij u thuis komt
De meest exclusieve en trendy kledingstukken van de beste nationale en internationale merken en modemerken direct in huis en voor een betaalbare prijs. Een uitzonderlijk assortiment, veel hoffelijkheid, hartelijkheid en professionaliteit die zijn wortels heeft in de ervaring van het verleden, die van twee generaties en een traditionele boetiek die nu de drijvende kracht is van een e-commerce gewijd aan mode, prestige en kwaliteit . Dit alles is Drestige.com, de online winkel die vorig jaar door Joseph Balice werd opgericht.
Een virtuele zakelijke droom kwam uit: "Het komt allemaal voort uit mijn wens om online te verkopen sinds ik twintig was, ongeveer twintig jaar geleden - Joseph vertelde ons - ik wilde het familiebedrijf waar ik vandaan kwam, derde generatie, digitaal digitaliseren, te beginnen met de website en de sociale netwerken, met een lange periode van experimenteren en lopen in projecten, tot de creatie van de e-commerce Drestige.com, de kruising tussen kleding en prestige of een prestigieuze kleding ».
Drestige.com biedt 15.000 kledingstukken en accessoires met bijna 50.000 artikelen van meer dan 600 hoogwaardige bedrijven, met een speciale focus op het luxesegment gereserveerd voor de beste merken van over de hele wereld. «We handelen alleen met de topmerken op nationaal en internationaal niveau met echt interessante kortingen - legde de oprichter van de online winkel uit - we bieden veel hoogwaardige goederen aan. In feite is het bedrijf niet geboren als een klassieke stadsboetiek, we zijn speciaalzaken, we kopen goederen in voorraad rechtstreeks van moederbedrijven of in de meest prestigieuze winkels en verkopen ze door. Daarom hebben we voor elk seizoen honderdduizenden kledingstukken beschikbaar, verschillend per type en merk ».
Deze marketingstrategie heeft altijd geweldige resultaten opgeleverd voor de familie Balice op lokaal niveau, "maar het was niet langer genoeg voor ons - legde Joseph uit - het grote assortiment en de concurrerende prijs stelden ons in staat om ons echt open te stellen voor een groot publiek. In tegenstelling tot de boutique, die altijd haar merken moet kiezen, kennen wij deze beperking niet en maken wij dit onze kracht. Best Brand, Best Buy, is ons motto, het merk tegen de laagste prijs ».
Een team van 10 mensen bestaande uit Joseph die werkt in het personeel van het virtuele bedrijf dat hij heeft opgericht. “We hebben veel organisatie nodig en het is belangrijk dat het werk wordt opgedeeld in sectoren. Dat kan alleen als je duidelijke ideeën hebt en de juiste ervaring hebt gehad ». Kleine maar essentiële geheimen die volgens de oprichter van Drestige.com een winkel succesvol maken. "Naast het assortiment en de steeds lagere prijs ten opzichte van concurrenten, is onze kracht dat we direct aan de slag zijn gegaan met een solide organisatie die onze klanten zeker zullen merken en die altijd tevreden is over de service en het product."
Prestige fashion e-commerce heeft zelfs in slechts één jaar geweldige resultaten geboekt, waarbij 98% van de klanten tevreden is met de winkelervaring. Een beleving waarbij de klant nooit alleen wordt gelaten, maar altijd gevolgd en verwend wordt "een beetje zoals in de fysieke boetiek. De vorige generatie leerde mij dat de klant moet altijd centraal staan - zei Joseph - en daarom proberen we een directe relatie met hem te hebben ». Altijd tot uw beschikking de klantenservice waarmee u bereikbaar bent via het gratis nummer, de livechat van de site, op Facebook of WhatsApp. Eindeloze mogelijkheden om in contact te komen met opgeleid en vriendelijk personeel voor gebruikers van over de hele wereld. "We besteden veel tijd aan het onderhouden van de service om deze zo efficiënt mogelijk te maken", zei hij. We bieden ook andere aanvullende diensten, zoals verzending en gratis retourzendingen, om te profiteren van de mogelijkheid om een langere tijd door te brengen dan de gemiddelden die onze concurrenten rapporteren door in bepaalde gevallen meer dan 15 dagen te gebruiken. Verzending over de hele wereld wordt toevertrouwd aan de meest efficiënte koeriers, gevolgd en gemaakt met pakketten die voldoen aan de belangrijkste kwaliteitsnormen om het product intact te houden ».
En nog steeds geweldige projecten voor de 2024: "We willen een speciale app maken en ervoor zorgen dat onze website in alle delen van de wereld aanwezig is. We willen deze in elk afzonderlijk land dupliceren om een meer uitgebreide service te bieden, verzendtijden te optimaliseren en om douanegewoonten te optimaliseren." geef de klant de mogelijkheid om alle kosten te betalen op het moment van de bestelling en het pakket mee naar huis te nemen, zoals tegenwoordig in Italië en Europa wordt gedaan ». En nog meer nieuws voor Drestige.com met de oprichting van de secties Kids, Home en Beauty. "Het doel is - volgens Joseph - om het bedrijf de komende 10 jaar exclusief virtueel te maken, want met de online shop willen we de traditionele winkel niet integreren, maar juist vervangen."
Op dit moment zijn er 2 codes en 2 aanbiedingen beschikbaar voor Drestige.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 20% bespaard bij Drestige, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Drestige te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er 2 codes en 2 aanbiedingen beschikbaar bij Drestige. Gemiddeld biedt Drestige 2 + 2 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Drestige door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 20% besparen.
Elke promotiecode van Drestige heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Drestige aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Drestige geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Drestige is een enorme container met hoogwaardige producten van kleding, schoenen en accessoires voor mannen, vrouwen en kinderen van de beste Italiaanse en internationale modemerken. Dankzij de luxe outletformule kunnen haar leden het hele jaar door high fashion items kopen met kortingen van 40% tot 70%. Met meer dan 15.000 artikelen online, biedt het zijn leden doorlopende promoties zoals winkelvouchers, gratis verzending en retournering, klantenservice van wereldklasse en snelle, veilige en gevolgde verzendingen met vertrouwde partners. Drestige heeft het Netcomm Seal of Approval ontvangen, waaruit blijkt dat het zich inzet voor het handhaven van goede online praktijken
Actiecodes | 4 |
Beste korting | 20% |
Werkende kortingen | 2 |
Gebruikte codes | 2 |