Canva is een grafische ontwerptool die in 2012 is gemaakt door de Australische ondernemer Melanie Perkins. Het maakt gebruik van een drag-and-drop-formaat dat zowel voor de gemiddelde gebruiker als voor ontwerpprofessionals bekend zal zijn. Het bevat lettertypen, afbeeldingen, vectoren en sjablonen, en in 2019 kocht het bedrijf gratis fotosites Pixabay en Pexels, waardoor gebruikers toegang kregen tot een breed scala aan gratis foto's binnen het programma zelf. De website biedt ook fotofilters, miljoenen afbeeldingen, gratis pictogrammen en vormen en honderden lettertypen. Er zijn duizenden modellen om uit te kiezen. Enkele van de nuttigste voor bibliothecarissen kunnen betrekking hebben op sociale media, waaronder meme-generators, SnapChat-geofilters en Instagram-verhaalsjablonen. Canva biedt ook verschillende marketingsjablonen, waaronder brochures en visitekaartjes. Zodra het ontwerp klaar is, kan het in verschillende formaten worden gedownload, waaronder Joint Photographic Experts Group (JPEG), Portable Network Graphics (PNG) en Portable Document Format (PDF). Voor afdrukdoeleinden raadt Canva aan om PDF's te downloaden in PDF-Print-formaat. Canva biedt afdrukservices in 3-5 dagen. Sinds december 2019 is er een t-shirtsjabloon toegevoegd. Canva is beschikbaar in 190 landen en in meer dan 100 talen en werkt met alle besturingssystemen. Nieuwe Canva Basic-gebruikers kunnen toegang krijgen tot Canva.com en een gratis account aanmaken. De app is ook beschikbaar in de Apple App Store of de Google Play Store. Zodra ontwerpen zijn geüpload, kunnen ze zo vaak als nodig worden bewerkt. Er zijn verschillende upgrades en sommige inhoud is premium, dus gebruikers kunnen betalen als ze gaan. Het basisprogramma heeft een enorme selectie gratis foto's, illustraties en vectorafbeeldingen, maar gebruikers kunnen ook hun eigen foto's uploaden.
De meeste prijzen voor premium foto's liggen in het bereik van $ 1-5, en op het moment van schrijven gaat alle opbrengst van foto-aankopen naar Australische bosbranden. In Canva kunnen meerdere mensen aan dezelfde projecten werken, omdat het programma groepswerk gemakkelijk vereenvoudigt. Basis. Het basisplan Canva biedt 1 gigabyte (GB) opslagruimte voor foto's en activa, 2 mappen om ontwerpen te ordenen, toegang tot meer dan 8.000 modellen, upload van persoonlijke afbeeldingen en toegang tot miljoenen gratis foto's met de optie om te betalen per gebruik - toegang tot premium inhoud indien nodig. Canva Pro . Canva Pro biedt onbeperkte mappen, teamfuncties, 100 GB opslagruimte voor foto's en middelen, toegang tot meer dan 4 miljoen foto's en afbeeldingen, aangepaste lettertypen en kleurenschema, bestanden tot motion graphics interchange (GIF)-indeling, prioriteitsondersteuning, één klik bewerkingsopties, opgeslagen teammodellen, zoekhulpmiddelen en de mogelijkheid om ontwerpen te verkleinen naar aangepaste afmetingen. Dit is gratis beschikbaar voor non-profitorganisaties, in afwachting van verificatie van kwalificaties. Canva voor zaken. Canva voor Enterprise omvat alles in Canva Pro plus onbeperkte opslag, kits voor meerdere merken, de mogelijkheid om teamontwerpen te beoordelen en te becommentariëren, ondersteuning voor eenmalige aanmelding, 99,5% uptime van de service level agreement (SLA) (in wezen de frequentie waarmee de service online beschikbaar en operationeel is) en bedrijfsondersteuning.
Social media is geweldig nieuws voor bedrijven en merken, en het beste is dat zowel grote als kleine hiervan kunnen profiteren. Als u de cijfers kent, is het gemakkelijk te begrijpen waarom zakelijke en consumentenmarketeers bijna unaniem geloven dat sociale media cruciaal zijn voor het opbouwen van een merk. Daarom, als het gaat om uw merk op sociale media, is het belangrijk om er wat aandacht en middelen in te investeren.
Volgens een rapport uit 2020 hebben gebruikers van sociale media de grens van 3,8 miljard gepasseerd. Indrukwekkend, als je bedenkt dat er wereldwijd 4,5 miljard internetgebruikers zijn.
80% van de consumenten evalueert eerder de oplossingen van de merken die ze volgen op sociale kanalen.
Merkbekendheid wordt genoemd als de topprioriteit voor marketeers, en sociale-mediakanalen zijn een één-op-veel-oplossing om bekendheid te geven aan uw producten en diensten. Door een sterke merkaanwezigheid op sociale media te creëren, kunt u een breder publiek bereiken.
Dus waar begin je? Laten we het eerst hebben over branding op sociale media, daarna kijken we naar tien eenvoudige manieren waarop u uw merk kunt ontwikkelen en verbeteren.
Branding gaat niet alleen over het logo. Het gaat ook niet om een bedrijf van meerdere miljoenen dollars. Een merk is hoe mensen uw product, bedrijf of zelfs u als persoon zien. Het doel van het merk is ervoor te zorgen dat die perceptie is wat je wilt dat mensen hebben. Zelfs als je je merk niet actief promoot, zal die perceptie nog steeds bestaan - of erger nog, het zal helemaal niet bestaan, dus het is aan jou om vorm te geven aan hoe je wilt dat mensen zich voelen.
Het zit in de menselijke natuur om te willen dat mensen je leuk vinden, maar leuk vinden leidt niet altijd tot verkoop. Wees duidelijk over uw merkdoelen, want dit kan u helpen het succes van het opbouwen van uw merk later te evalueren.
Enkele voorbeelden van merkdoelen zijn:
Genereer bekendheid met uw product of dienst
Business genereren door nieuwe leads
Verkoop verhogen
Verhoog de klantloyaliteit
Zorg voor een hoger niveau van klantenservice.
Voordat u iets anders doet, moet u uw merk definiëren. Mensen worden blootgesteld aan zoveel merkverhalen, de verhalen die ze hebben meegemaakt, zijn degenen die we onmiddellijk begrijpen. We hebben het vaak over de elevator pitch om complexe gedachten te vereenvoudigen. Stel je voor dat je in een lift zit en iemand probeert over te halen om met je merk in zee te gaan door deze drie vragen te beantwoorden:
Hoe heet uw merk?
Waar gaat jouw merk over?
Wat maakt jouw merk anders?
Als het meer dan 15 seconden duurde om te reageren, ga dan terug en herhaal de oefening. Net als een opbeurende ontmoeting, is sociale media geen plaats voor eindeloze discussies. Maak het duidelijk en beknopt.
Het is niet nodig om op alle zenders aanwezig te zijn. Het is beter om er een te kiezen en het goed te doen. Als je er drie kunt doen, is dat geweldig, maar verdun je scope niet omdat je te mager bent.
Je hebt geen duizenden volgers nodig. 10 volgers die uw product kopen is beter dan 1000 volgers die uw product niet kopen. Laat je niet meeslepen in de volgnummers.
Post regelmatig. Als je niet post, ben je niet zichtbaar, dus focus op frequentie.
Nu u uw merk kent, weet wat u wilt bereiken en de basisregels kent, volgen hier 10 manieren waarop u uw merk op sociale media kunt opbouwen.
Het bouwen van een merk gebeurt niet van de ene op de andere dag; het kost tijd en toewijding. Volgens Brandchannel heeft Nike 15 jaar nodig gehad om zich te concentreren op het handhaven van '360-graden levering'. Dit zorgde ervoor dat het merk consistent was in alle producten, advertenties, klantenservice en verpakkingen.
Uw merkprofiel, op Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, uw zakelijke blog en overal waar het verschijnt, moet worden verenigd en afgestemd op uw merkidentiteit. Wees consistent met afbeeldingen, kleur, stijl en taal, en zelfs de frequentie van berichten.
Neem wat advies in van deze acht bedrijven, waaronder Google, Target en Amazon, die Desmond Wong identificeert als consistentie op sociale media.
Een succesvol logo is het anker van een merk en het ontwerp moet de filosofie van een merk vertegenwoordigen. Dit maakt het gemakkelijk voor degenen die niet bekend zijn met uw merk om onmiddellijk te "begrijpen" wat u doet. Bedenk waar je merk voor staat en waar het niet voor staat en verwerk dat in het ontwerp.
Kleur kan worden gebruikt om persoonlijkheid en betekenis aan het merk toe te voegen, zoals de afbeelding hierboven laat zien. Door opvallende kleuren te gebruiken, kan een merk zijn doelgroep aanspreken. Zoals hierboven vermeld, moet u consistent zijn met kleur op alle mediaplatforms, zowel online als offline, om een uniforme en professionele uitstraling te garanderen.
Uw product of dienst, plus de demografie van uw doelgroep, bepalen de stem en stijl van een merk op sociale media. Stel je het merk voor als persoon en bedenk wat voor soort taal het zou gebruiken. Probeer deze persoon te beschrijven in termen van leeftijd, geslacht, interesses en persoonlijkheid, omdat dit je zal helpen je voor te stellen hoe hij zou praten.
De handige gids van Stephanie Schwab van Social Media Explorer over hoe u de stem van uw merk kunt vinden, beschrijft verschillende aanvullende factoren:
Toon. Wees duidelijk voor volgers over wat en hoe het merk online zal communiceren. Is uw merk brutaal en oneerbiedig of serieus en formeel?
Idioom. Wat voor taal gaat uw merk online gebruiken? Een jong, modern merk kan wegkomen met meer jargon, of een nichemerk kan meer acroniemen en branchespecifieke taal gebruiken.
Doel. Identificeer de belangrijkste reden waarom het merk op sociale media zit? Is je doel om te onderwijzen of te entertainen?
Maak ten slotte een stijlgids voor sociale media die uw tone of voice beschrijft. Het is een nuttig referentiedocument voor iedereen in het bedrijf die namens een merk spreekt.
Als het gaat om sociale media, is de methode die in de loop van de tijd succesvol is geweest, spreken als een mens.
Vergeet de bedrijfstaal en kies voor een gemoedelijke benadering. Beantwoord vragen met de voornaam en wees niet bang om de omgangstaal te gebruiken. Spreken als een mens met persoonlijkheid zal een merk herkenbaarder maken. En als het echt slim is Echt en vermakelijk, het kan zelfs viraal gaan.
Kijk eens naar deze LinkedIn-blog die een geweldige analogie gebruikt voor het testen van een merk: zou je iets kunnen proberen met je blog? Als het antwoord 'ja' is, is het publiek waarschijnlijk meer geneigd om tijdens de lunch met een merk te communiceren alsof het een vertrouwde buur of vriend is.
Concentreer u in dezelfde lijn op het opbouwen van een wederzijdse relatie met klanten door te chatten, interactief en zorgzaam te zijn. Koppel niet zomaar producten of diensten aan elkaar. Echte tweerichtingscommunicatie is de sleutel, want uiteindelijk moeten mensen een merk inherent vertrouwen en dat waardeert hen.
Wie houdt er niet van een goed verhaal? Verhalen vertellen is fundamenteel voor het menselijk bestaan. In feite kan iemand een verhaal vertellen het krachtige effect hebben om ze te boeien, omdat het de luisteraar betrekt om het verhaal om te zetten in hun eigen idee en ervaring. Op dezelfde manier kan een merk, of het idee van een merk, aantrekkelijker worden door er een verhaal over te vertellen. Betrek klanten bij een merkverhaal en ze worden betrokken.
TOMS doet in dit opzicht uitstekend werk op Facebook door foto's te delen van degenen die het bedrijf helpt, en huidige en potentiële consumenten te informeren over de bijdrage die zij leveren of zouden kunnen leveren.
Transparantie is de basis van elke duurzame relatie, dus het kan van vitaal belang zijn om klanten een kijkje achter de schermen te geven bij het opbouwen van een gezonde relatie.
Buffer is een uitstekend voorbeeld van transparantie op sociale media en ze hebben een revolutie teweeggebracht in de zakenwereld toen ze al hun werknemerssalarissen (en meer) online plaatsten:
Het hoeft natuurlijk niet zo radicaal te zijn als de post van Buffer, maar het is een goed begin om klanten op de hoogte te stellen van toekomstige plannen of fouten toe te geven. Gebruik sociale-mediaplatforms om informatie te plaatsen die consumenten helpt de werking van uw merk beter te begrijpen.
Niet posten om te posten. Houd posts op sociale media relevant, zinvol en eenvoudig. "Saaie" inhoud is een van de belangrijkste redenen waarom mensen niet meer volgen en in tegenstelling tot merken.
Gebruikers hebben interactie met berichten die afbeeldingen bevatten in plaats van berichten die dat niet doen. Voeg infographics, foto's en andere visuele afbeeldingen toe en profiteer van Pinterest en Tumblr, die kunnen worden gebruikt om visuele inhoud op te slaan en te delen.
Bekijk het volgende bericht dat je de beste tijd laat zien om inhoud op sociale media te plaatsen. Met Canva kunt u dit soort afbeeldingen eenvoudig maken.
Sociale media kunnen een geweldig hulpmiddel zijn om uw online aanwezigheid te vergroten, maar naarmate meer merken op de kar springen, kan marketingrommel het moeilijk maken om te concurreren. Zorg ervoor dat je sociale media niet alleen als brandingtool gebruikt, maar ook om effectief op te vallen en klanten betrokken en geïnteresseerd te houden. Jij hebt het.
U vindt Canva promoties en exclusieve Canva aanbiedingen van de beste online winkels in België op één plek voor u geconsolideerd! Winkel in Canva en bespaar met een verscheidenheid aan Canva kortingscodes die geldig zijn op de hele site of op specifieke producten en categorieën van 22 Maart 2023.
Canva kortingscodes met soms wel tot 30% korting of gratis verzending, vind all promoties en exclusieve aanbiedingen Canva. Antwerpen ☆ Brussel ☆ Luik ☆ Leuven ☆ Gent ☆ Kortrijk!
Het is zo gemakkelijk om de laatste kortingscodes te vinden! We hebben de promotiecodes Canva van 22/03/2023 hier op een rijtje gezet, zodat u de beste prijs kunt vinden en eventueel veel kunt besparen, of ontvang gratis verzending en/of neem deel aan verschillende acties. Ontdek hoe u coupons van Canva kunt gebruiken. Hier bij kortingscouponcodes.be vindt u de meest actuele kortingscodes, aanbiedingen en promoties van Canva en andere soortgelijke online winkels in dezelfde categorie. Kijk bijvoorbeeld eens op onze CoinCasso Kortingscode of ENIGMA RECOVERY Kortingscode, zij hebben dagelijks nieuwe aanbiedingen en couponcodes.
Onze kortingscodes robot heeft de fundamentele missie om het internet af te speuren naar alle besparingsmogelijkheden bij winkels die kortingscodes of aanbiedingen aanbieden. Deze altijd gratis coupons bieden exclusieve kortingen aan voor onze bezoekers. Wij bieden deze service geheel gratis aan voor iedereen die niet teveel wil uitgeven.
Of schrijf u in op de nieuwsbrief van kortingscouponcodes.be en blijf op de hoogte van de laatste kortingen bij Canva. We beloven dat u geen enkele aanbieding meer mist.
Het gebruik van kortingscodes en promotiecodes is volledig gratis en vereist geen registratie op onze site, maar we raden altijd aan om u te abonneren op de nieuwsbrief om aanbiedingen en promoties van uw favoriete winkel automatisch te ontvangen. Ons team werkt dagelijks om zijn gebruikers de beste aanbiedingen en promoties van de belangrijkste online winkels in België, China en de Verenigde Staten te garanderen. Er zijn momenteel duizenden winkels, met meer dan 2000 coupons en nog veel meer deals beschikbaar op de site!
De Canva kortingsbon (ook wel coupon, cadeaubon, kortingsbon, promotiecoupon, kortingscode of promotiecode genoemd) is een reeks cijfers of alfanumerieke reeksen die online winkels gebruiken om hun klanten te verleiden en de aankoop te verzekeren. Ze bieden directe kortingen aan bij het online kopen van hun producten.
Een kortingscode Canva kan op 2 manieren worden verstrekt: via een specifieke link en/of via een code die u invoert op het moment van aankoop. Zoek naar de gewenste winkel, merk of product en vind een gerelateerde coupon. Hieronder laten we zien hoe u een coupon kunt gebruiken voor uw aankoop bij Canva op 22/03/2023:
Er zijn momenteel 1 codes beschikbaar en 3 aanbiedingen op Canva.
In de afgelopen 30 dagen hebben bezoekers van 4 gemiddeld €27 bespaard op Canva. Soms zijn er ook aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een Canva coupon te gebruiken, kopieert u de coupon met uw muis en plakt u deze tijdens het afrekenen in het daarvoor bestemde veld. Houd er rekening mee dat coupons soms niet bij elke bestelling werken. Soms kun je de coupon ook in de fysieke winkel inwisselen.
Er zijn vandaag 1 codes beschikbaar en 3 aanbiedingen op Canva heeft gemiddeld 1 + 3 online coupons en/of promoties
U kunt besparen op Canva door een van de huidige Canva coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Op dit moment kunt u maximaal €27 sparen.
Elke Canva promotiecode heeft een vervaldatum, de code kan alleen vóór die datum worden ingewisseld. Sommige aanbiedingen op Canva hebben geen vervaldatum, dus de promotiecode is geldig totdat Canva voor dit artikel niet meer op voorraad is.
Mis geen enkele deal! Abonneer op onze nieuwsbrief!
Ontvang wekelijks de beste kortingscodes en aanbiedingen! Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste aanbiedingen en kortingscodes voor de beste winkels in België! Als je een fervent koper bent, mis deze kans dan niet!
Kortingscodes | 4 |
Beste korting | €27 |
Werkende kortingen | 1 |
Ingewisselde codes | 4 |
Canva is een cloudgebaseerd grafisch ontwerptool dat wordt gebruikt om merkmarketingcontent te maken door bedrijven van elke omvang. Deze oplossing bevat functies zoals ontwerp met slepen en neerzetten en fotobewerking met toegang tot aangepaste lettertypen, kaders, vormen, rasters en pictogrammen. Een bibliotheek met stockfoto's is ook beschikbaar in de tool. Vooraf ontworpen Canva-sjablonen bevatten logo's, posters, presentaties, infographics, posts op sociale media, nieuwsbrieven, menu's en duizenden meer. Met de Canva-kaartmaker kunnen teams gegevensvisualisaties maken, zoals aangepaste grafieken en diagrammen met behulp van interne gegevens. Nadat visuele projecten zijn voltooid, kunnen teams ervoor kiezen om online te publiceren, met anderen te delen of te downloaden. Visuele elementen kunnen ook direct in presentaties worden geïntegreerd. Op het Canva-platform kunnen teams processtromen, plattegronden, strategieplannen, organigrammen, beslissingsbomen, bellendiagrammen en vele andere soorten aangepaste grafieken maken. De prijs voor Canva is per gebruiker, per maand en wordt jaarlijks gefactureerd. Ondersteuning is beschikbaar via een online helpcentrum.
kortingscouponcodes.be verdient een commissie wanneer bezoekers na een bezoek aan ons platform bij onze partnerwinkels winkelen. De prijs voor onze klanten, u dus, verandert niet! Voor onze inspanningen ontvangen wij slechts een kleine commissie die de partnerwinkel overneemt.
Het vinden van een kortingscode voor een online winkel is gemakkelijk. Typ de naam van de winkel in de zoekbalk en op de volgende pagina zie je een overzicht van alle aanbiedingen van deze winkel.
Er zijn twee soorten kortingen, de ene is een code die wordt ingewisseld bij de online winkel. De andere is een link, als je op de link klikt word de korting direct van het eindbetrag afgetrokken.
Heb je een kortingscode gevonden? Geweldig, klik op de knop "kopieren", daarna kan je bij de online winkel de code inwisselen gedurende het bestelproces, voordat je de betaling afsluit.
Controleer of de korting correct toegepast is. Kortingscodes hebben een vervaldatum, misschien is de code niet langer geldig of kan alleen worden gebruikt met bepaalde producten. Als de kortingscode ongeldig blijkt, keer dan terug naar onze pagina en probeer het opnieuw met een andere kortingscode. Of meld je aan voor onze nieuwsbrief. Onze wekelijkse nieuwsbrief informeert je over de nieuwste aanbiedingen per e-mail.
Bekijk het eindbedrag om te zien hoeveel je hebt bespaard. Je hebt het door, het is leuker om te winkelen met onze kortingscodes. Voor je volgende online aankoop niet vergeten om terug te keren naar Kortingscouponcodes.be.
Bedankt voor je bezoek, en vergeet ons niet bij je volgende online bestellingen