Romwe is een one-stop-shop bestemming voor de laatste trends en stijlen.
Geleid door gedeelde waarde, bieden we een verscheidenheid aan meisjes- en herenkleding, leuke accessoires en unieke woonartikelen.
Als een hub voor het zoeken, ontdekken en winkelen voor leuke items, en het delen van creatieve inspiraties, is Romwe de plek waar je altijd veel frisse nieuwe ervaringen en speciale aanbiedingen zult ontvangen!
Romwe is zeer toegewijd aan de ethische en humane productie van elk van onze stukken. We tolereren niets minder.
Elke leverancier tekent een bindende overeenkomst om aan de hoogste productienormen te voldoen, en wij handhaven die normen. We sluiten geen compromissen op het gebied van ethische productie en zullen eventuele problemen corrigeren zodra we erachter komen.
Het doel van Romwe is om onze klanten te voorzien van items die ethisch geproduceerd, modieus, leuk en goed geprijsd zijn.
Onze klanten komen massaal naar Romwe voor de laatste trends en coole gadgets, maar we weten dat het niet altijd om plezier draait. Hoezeer we ons ook toeleggen op het aanbieden van een grote selectie unieke producten tegen betaalbare prijzen, we zijn evenzeer toegewijd om een positieve impact te hebben op onze klanten, medewerkers en het milieu. Romwe streeft ernaar om een leuke ervaring voor onze klanten te creëren, terwijl we ons houden aan eerlijke arbeidspraktijken, beperking van de milieu-impact en goede doelen.
Onze fabrieken zijn ISO-gecertificeerd. ISO is een onafhankelijke internationale niet-gouvernementele organisatie die normen van wereldklasse levert voor de kwaliteit, veiligheid en efficiëntie van producten, diensten en systemen.
We houden al onze medewerkers, fabrikanten en partners verantwoordelijk voor strikte productiekwaliteitsnormen.
We behandelen al onze medewerkers als familie door toonaangevende arbeidsomstandigheden te bieden. Van het aanbieden van bovengemiddelde salarissen en voordelen tot het bouwen van ultramoderne fabrieken en kantoren, wij zorgen ervoor dat iedereen kan werken in een veilige, schone, gelukkige en productieve omgeving.
We houden ons ook met trots aan strikte eerlijke arbeidsnormen die zijn opgesteld door internationale organisaties zoals SA8000®.
We maken ons zorgen over de gevolgen van klimaatverandering voor de toekomst van onze planeet. Daarom zijn we een van de eerste modemerken die stappen ondernemen om onze impact op het milieu te verkleinen. Hieronder vindt u enkele van de stappen die we nemen op het gebied van duurzaamheid.
In tegenstelling tot de meeste modemerken die duizenden stuks van elke stijl produceren die vaak als afval eindigen omdat het product niet kan worden verkocht, produceren we alleen in kleine hoeveelheden van 50-100, waardoor overconsumptie wordt verminderd.
De meeste grote modemerken gebruiken zeefdruk waarbij chemische middelen, grote hoeveelheden kleurstoffen/water/stoom en grote hoeveelheden elektriciteit worden geproduceerd. Dit leidt tot grote hoeveelheden water- en luchtvervuiling en levert gezondheidsrisico's op voor fabrieksarbeiders die voortdurend in contact komen met chemicaliën. We zijn begonnen met het gebruik van een innovatieve technologie van: digitaal printen om afbeeldingen en patronen op stoffen af te drukken. Hoewel dit een duurder productieproces is, produceert het slechts een fractie van de vervuiling van traditionele zeefdruk, wat niet alleen ten goede komt aan onze klanten en werknemers, maar ook een heel eind zal bijdragen aan het redden van ons milieu.
Tijdens de wereldwijde COVID-19-pandemie werkte Romwe in mei 2020 samen met Direct Relief om persoonlijke beschermingsmiddelen te verstrekken aan gezondheidswerkers in de VS. Romwe zal blijven samenwerken met andere organisaties om onze gemeenschap ten goede te komen.
Op dit moment kunt u een bestelling alleen annuleren als de bestelling niet is verzonden / geen trackingnummer heeft gekregen. Zoek de bestelling in "Mijn bestellingen" en klik op "Annuleren".
Als uw bestelling is verzonden / waaraan een trackingnummer is toegewezen, kunnen we geen annuleringen accepteren. Gebruik ons retourproces en u ontvangt een retourlabel voor uw bestelling. Zodra het geretourneerde pakket is ontvangen en verwerkt in onze faciliteiten, wordt het bedrag van de bestelling terugbetaald.
We hebben momenteel verschillende magazijnen in Azië, Noord-Amerika, Europa en het Midden-Oosten. Normaal gesproken verzenden we uw pakketten vanuit het dichtstbijzijnde magazijn dat uw artikelen op voorraad heeft.
Let op: Als uw artikelen in verschillende magazijnen zijn opgeslagen, kan uw bestelling in afzonderlijke pakketten worden verzonden.
Over verandering van verzendadres:
1. Voor niet-verzonden bestellingen kunt u klikken op verzendadres bewerken via Mijn bestellingen】.
2. Voor verzonden bestellingen kan het verzendadres NIET meer worden gewijzigd.
Over maat verandering:
1. Voor onbetaalde bestellingen, moet u de bestelling annuleren in 【Mijn bestellingen】 en een nieuwe plaatsen met de gewenste maat.
2. Voor bestellingen die zijn betaald maar niet zijn verzonden, kunt u contact opnemen met Manual Service om de maat te wijzigen.
3. Voor verzonden bestellingen kan de maat niet worden gewijzigd. Romwe raadt aan om de maatverandering terug te sturen na ontvangst van het pakket.
Bestellingen die internationaal worden verzonden, kunnen onderhevig zijn aan invoerbelastingen, douanerechten en toeslagen die in rekening worden gebracht door het land van bestemming. Romwe heeft geen controle over deze kosten en kan ook niet voorspellen wat ze kunnen zijn.
Het douanebeleid loopt sterk uiteen. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douanekantoor. Als er kosten in rekening zijn gebracht, bewaar dan de bijbehorende documenten en neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is gespeld en opgemaakt. Het is mogelijk gelekt in uw map Spam / Junk.
U kunt de bestelstatus ook controleren via "Mijn bestellingen" in uw Romwe-account.
Op dit moment ondersteunen we geen dropshipping.
Voor groothandelsvragen kunt u ons een e-mail sturen op: wholesale@emmacloth.com
We verontschuldigen ons voor enig ongemak.
Aangezien we momenteel verzenden vanuit meerdere wereldwijde magazijnen, kunnen artikelen op voorraad zijn bij andere faciliteiten. Bovendien kunnen we artikelen die op voorraad zijn eerst verzenden, zodat u niet langer hoeft te wachten om een artikel aan te vullen. In deze gevallen wordt uw bestelling in aparte pakketten verzonden. Controleer ter bevestiging de bestelgegevens via 'Mijn bestellingen'.
We verontschuldigen ons voor enig ongemak. Ons systeem controleert een willekeurig aantal bestellingen om er zeker van te zijn dat ze zijn geplaatst door een geautoriseerde gebruiker van de geselecteerde betaalmethode. Controleer uw e-mail en reageer met de gevraagde documenten. Uw privacy en veiligheid zijn erg belangrijk voor ons. Bedankt voor het zakendoen.
Romwe biedt enkele eenvoudige manieren om uw pakketten te volgen:
1) Verzend-e-mail - Bevat uw trackingnummer en een link naar de koerierssite.
2) Traceren via "Mijn bestellingen": selecteer de bestelling in kwestie en klik op "Volgen".
Raak alsjeblieft niet in paniek! De bezorging van je pakket wordt hierdoor niet beïnvloed. U blijft uw pakket gewoon ontvangen. Houd er rekening mee dat u uw pakket moet volgen via de bijgevoegde link in de bevestigingsmail of via de officiële tracker met uw trackingnummer. Ook kunt u altijd de laatste status controleren bij onze handmatige servicemedewerkers.
USPS: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tLabels=
FedEx: https://www.fedex.com/en-cn/home.html
DHL: https://www.dhl.com/cn-en/home/tracking.html?tracking-id
De voorbereidings- en levertijd kan variëren afhankelijk van het afleveradres en de voorraadlocatie.
Voor meer informatie over onze verzendopties, klik [HIER].
Over het vervolg:
Controleer uw trackinginformatie in [Mijn account] - [Mijn bestellingen] (Verzonden) - [Tracking]. Of volg op de website van de rederij met betrekking tot het trackingnummer in de e-mail / het bericht verzonden door Romwe.
Houd er rekening mee dat bestellingen van het wereldwijde magazijn binnen 10 tot 22 dagen worden geleverd vanwege de annulering van een internationale vlucht door de luchtvaartmaatschappijen. Onze excuses voor het ongemak. Bedankt voor je geduld.
Kies hieronder uw bestelling voor logistieke trackingdetails.
De reden dat u geen beweging in uw pakket ziet, is omdat het 10-15 dagen duurt voordat de artikelen van onze faciliteit naar het Amerikaanse distributiecentrum zijn gereisd.Zodra het de lokale USPS-faciliteit heeft bereikt, verschijnt de ETA binnenkort.
Opmerking: als uw pakket de lokale distributie heeft bereikt, kunt u de nieuwste logistieke status en de meest nauwkeurige geschatte aankomsttijd op de officiële website controleren via het trackingnummer. De rederij en het trackingnummer kunnen direct op de pagina "Tracking" worden bekeken/gekopieerd.
Het spijt ons zeer voor het ongemak. We lossen dit graag voor je op.
Als u per ongeluk op 'Bevestig levering' klikt, wordt uw bestelling het wordt gemarkeerd als 'afgeleverd', zelfs als dit niet het geval is, maar het heeft geen invloed op de verzending van uw pakket.
Wacht geduldig op het pakket als de geschatte levertijd niet is verstreken, die u kunt vinden door onder het bestelnummer te klikken dat u wilt controleren.
Als je pakket is verlopen en je hebt het nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze handmatige service.
We verontschuldigen ons voor enig ongemak. Meestal is dit te wijten aan een onvolledig / onjuist verzendadres of heeft de koerier geen toegang tot de plaats van levering (bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot: appartementencomplex of gated community).
In het geval dat uw pakket aan ons wordt geretourneerd, neem dan contact met ons op voor een herverzending of terugbetaling van uw bestelling.
Excuses voor het ongemak.
Meestal is dit te wijten aan een onvolledig / onjuist verzendadres of heeft de koerier geen toegang tot de plaats van levering (bijvoorbeeld: appartementencomplex of gated community).
Neem contact op met de koerier om te regelen dat uw pakket opnieuw wordt verzonden. Als je geen nieuwe levering kunt regelen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We accepteren retouren van de meeste * artikelen binnen 75 dagen vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.
* Let op: De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild: jumpsuits, lingerie, badkleding, sieraden, beauty en accessoires (behalve sjaals, tassen en zeemeermindekens). We kunnen geen restitutie bieden voor cosmetica als de hygiënische verzegeling is verbroken.
Bezoek ons retourbeleid voor meer informatie.
Het spijt ons dat onze artikelen niet aan uw verwachtingen voldeden. Als je een artikel moet retourneren, volg dan de onderstaande stappen binnen 75 dagen na het plaatsen van je bestelling:
1. Zoek de bestelling in "Mijn bestellingen".
2. Klik op de knop "Artikel retourneren".
3. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, geef de reden op en verzend
Let op: het kan zijn dat je een retourlabel moet betalen met een vast bedrag van $ 5,99, dat in mindering wordt gebracht op de terugbetaling.
We bieden een volledige terugbetaling voor alle retourneerbare artikelen, exclusief verzendkosten, verzendgarantie en niet-restitueerbare artikelen (jumpsuits, lingerie, badkleding, sieraden en accessoires (behalve zeemeerminsjaals, tassen en dekens).
Couponcodes en punten worden niet terugbetaald als geldwaarde.
We willen elk probleem met verkeerde / defecte / bevlekte artikelen onmiddellijk oplossen.
Zodra u een verkeerd / defect / bevlekt artikel ontdekt, neemt u contact op met Manual Service met:
1) Het bestelnummer:
2) De itemnaam of het SKU-nummer of afbeeldingen:
3) Een beschrijving van de problemen en enkele duidelijke foto's.
We komen zo snel mogelijk bij je terug.
Het spijt ons, maar in overeenstemming met ons retourbeleid kunnen we op dit moment geen omruilingen verwerken. U kunt aandacht besteden aan ons "Beleid van geeft terug ".
Als je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice voor verdere hulp.
Opmerking: artikel-ID of artikel-SKU is vereist. Zodat onze agent uw omruilverzoek kan verwerken en u het dichtstbijzijnde retouradres kan bieden.
Zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, duurt het maximaal 7 dagen om uw verzoek tot terugbetaling of omruiling te verwerken.
Voor meer informatie over de status van de retour, zie - in uw rekening Romwe.
"Bezig met verwerken": Retour aangevraagd, wacht geduldig op levering.
"Aangekomen in het magazijn": we zullen de terugbetaling / omruiling toepassen zodra de kwaliteitscontrole is voltooid.
"Terugbetaald" - Terugbetaling is succesvol gestart. Raadpleeg de onderstaande afbeelding voor de specifieke terugbetalingstijd.
Vanwege een achterstand van geretourneerde pakketten in het Amerikaanse magazijn, zal de verwerkingstijd voor retouren worden vertraagd. Als je de e-mail met de terugbetalingsmelding binnen 3 weken na je terugkeer nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze handmatige service voor hulp.
Inloggen op uw account >> klik op "Storting opnemen" in "Mijn portemonnee" >> vul het bedrag in zonder "$" en "spatietoets" >> klik op de knop "Verzenden".
Dit bedrag wordt gestort in de oorspronkelijke betaalmethode die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen. Zorg ervoor dat uw oorspronkelijke betaalmethode up-to-date en nog steeds geldig is.
Hieronder vindt u de transactietijd van de terugbetaling voor de verschillende betaalmethoden:
PayPal: 2-7 werkdagen
Creditcard/betaalpas: 7-14 werkdagen
Het spijt ons zeer als we een fout hebben gemaakt met uw terugbetaling!
Als dit het geval is, neem dan contact op met onze Service Manual en we zullen proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Het volgende kan van invloed zijn op het vergoede bedrag:
De verzendkosten, die alleen worden terugbetaald voor bestellingen die vóór verzending zijn geannuleerd.
Kortingen / punten die zijn toegepast bij het afrekenen, die nu mogelijk niet van toepassing zijn.
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild: jumpsuits, lingerie, badkleding, sieraden en accessoires (behalve sjaals, tassen en zeemeermindekens.
U kunt meer details vinden in ons retourbeleid.
U kunt eerst ons retourbeleid raadplegen en vervolgens een ticket indienen voor de artikelen die u wilt retourneren met de volgende informatie.
1) Het bestelnummer:
2) De itemnaam of het SKU-nummer of afbeeldingen:
3) Een beschrijving van de problemen en enkele duidelijke foto's.
We zullen je retourverzoek in behandeling nemen en je zo snel mogelijk het dichtstbijzijnde retouradres bezorgen.
Het spijt me hier echt van. Controleer eerst deze informatie: vervaldatum van uw kaart, factuuradres en beveiligingscode. De meeste mislukte betalingen zijn te wijten aan onvoldoende saldo of een ongeldige rekening. We raden u aan contact op te nemen met uw Bank.
Let op: Romwe accepteert geen prepaid cadeaubonnen als betaalmiddel.
We accepteren momenteel de volgende betaalmethoden:
-Visa
-MasterCard
-Ontdekken
-American Express
-PayPal
-AfterPay
-Klarna
Let op: we accepteren geen betalingen met cadeaubonnen of prepaidkaarten vanwege een probleem met de bankautorisatie.
Meer informatie, zie Betalen.
Bestellingen die internationaal worden verzonden, kunnen onderhevig zijn aan invoerbelastingen, douanerechten en toeslagen die in rekening worden gebracht door het land van bestemming. Romwe heeft geen controle over deze kosten en kan ook niet voorspellen wat ze kunnen zijn.
Het douanebeleid loopt sterk uiteen. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douanekantoor. Als er kosten in rekening zijn gebracht, bewaar dan de gerelateerde documenten en neem zo snel mogelijk contact op.
Er zijn een paar redenen waarom een code mogelijk niet werkt:
1. De code is al verlopen.
2. Er is niet voldaan aan de minimumeisen.
3. Er is al een andere code ingevoerd in de bestelling.
4. De code is beperkt tot een specifiek apparaat. Als u uw computer gebruikt, probeer dan uw telefoon te gebruiken of omgekeerd.
We verontschuldigen ons voor enig ongemak. We ondersteunen momenteel geen rembours (COD) in de Verenigde Staten.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Debit/Creditcard, PayPal, AfterPay, Klarna.
Helaas accepteren we slechts één couponcode per bestelling. U kunt echter een couponcode + Romwe-punten + elk portemonneefonds samen in één transactie gebruiken.
Let op: om met Klarna te betalen moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1) De bestelprijs varieert van $ 1 tot $ 1000.
2) Het adres van de ontvanger is in de Verenigde Staten.
3) Betaling met geldig en correct kaartnummer, CVV, vervaldatum, etc.
4) Als u koopt met de Romwe-app, vergeet dan niet om deze bij te werken naar de nieuwste versie.
Voor andere vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice voor assistentie.
Op dit moment zijn er codes en 4 aanbiedingen beschikbaar voor Romwe.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 50% bespaard bij Romwe, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Romwe te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er codes en 4 aanbiedingen beschikbaar bij Romwe. Gemiddeld biedt Romwe + 4 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Romwe door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 50% besparen.
Elke promotiecode van Romwe heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Romwe aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Romwe geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Romwe heeft een consumentenbeoordeling van 3,15 sterren op basis van 1.997 beoordelingen, wat aangeeft dat de meeste consumenten over het algemeen tevreden zijn met hun aankopen. Romwe staat ook op de eerste plaats onder goedkope kledingsites. De meest voorkomende problemen met Romwe hebben te maken met de klantenservice, die niet zo goed is als sommige klanten hadden verwacht. Tenzij u bereid bent extra geld te betalen, wordt u thuis sneller betaald en loopt u een groot risico om belasting te betalen. Naast gratis verzending zijn er nog twee vrachten naar Romwe - een die $ 7 kost, waarbij de levering tot 2 weken duurt. En een vracht van $ 15, waarbij de levering binnen maximaal 1 week aankomt. Maar betaalde vracht moet worden verzonden door DHL, EMS of FedEx, die kosten in rekening brengen voor ELKE aankoop die door een rechtspersoon wordt verzonden. Dat wil zeggen, wilt u liever meer betalen en sneller ontvangen of minder betalen en langer wachten? Daar ga je! Welnu, alles wat besteld is bij Romwe komt correct aan, mooi, in tassen bedrukt met de naam van de winkel, allemaal georganiseerd en van uitstekende kwaliteit. Over het algemeen zijn de kledingmaten in de winkel S (small: small), M (medium: medium) en L (large: large). Het is altijd goed om een idee te krijgen van je eigen lichaam en onthoud: elke Aziaat is klein! In alle kleding heeft de winkel de maten, dus als je twijfelt, neem dan het meetlint dat veel helpt om te weten of het je wel of niet past bij die kleding!
Actiecodes | 4 |
Beste korting | 50% |
Werkende kortingen | 0 |
Gebruikte codes | 0 |