Als toonaangevende wereldwijde online winkelbestemming begrijpen we de passie van onze klanten voor het leveren van een breed scala aan kledingstijlen van hoge kwaliteit tegen fabrieksprijzen, evenals toegewijde professionele service aan klanten over de hele wereld. Met duizenden betaalbare productlijnen delen onze kopers onze passie voor vintage en modern met hun totale toewijding om de beste showcasekleding en accessoires te kopen tegen de meest concurrerende prijzen.
Veelgestelde vragen over aankopen
Wat moet ik doen als ik problemen heb met inloggen?
Volg deze instructies:
Controleer uw inloggegevens. Uw login gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, selecteert u "Wachtwoord vergeten?" optie op de inlogpagina. Vul de informatie met betrekking tot uw registratiegegevens in en selecteer de optie "Reset uw wachtwoord".
Zorg ervoor dat uw webbrowser cookies accepteert.
De website Rosegal.com ondergaat mogelijk systeemonderhoud. Wacht in dat geval 30 minuten en probeer het opnieuw.
Als je nog steeds geen toegang hebt tot je account, kun je contact opnemen met onze klantenservice op support.Rosegal.com en het probleem melden. We zullen u een nieuw wachtwoord toewijzen en u kunt dit wijzigen nadat u bent ingelogd.
Kan ik korting krijgen als ik een grotere bestelling plaats?
Ja, hoe meer onderdelen je koopt, hoe hoger de korting. Koopt u bijvoorbeeld 10 stuks, dan krijgt u 5% korting. Indien u meer dan 10 stuks wenst af te nemen, maken wij graag een offerte voor u op. Neem contact op met onze verkoopafdeling via Support@Rosegal.com en verstrek de volgende informatie:
Het product(en) waarin u geïnteresseerd bent
De exacte bestelhoeveelheid voor elk product
Uw gewenste tijdsbestek
Eventuele speciale verpakkingsinstructies, bijv. bulkverpakking zonder productdozen
Onze verkoopafdeling komt bij u terug met een offerte. Houd er rekening mee dat hoe groter de bestelling, hoe meer verzendkosten u bespaart. Als uw bestelhoeveelheid bijvoorbeeld 20 is, zijn de gemiddelde verzendkosten per eenheid veel goedkoper dan wanneer u slechts één stuk zou kopen.
Wat moet ik doen als ik artikelen uit de winkelwagen wil toevoegen of verwijderen?
Log in op uw Rosegal-account en selecteer het winkelwagentje rechtsboven op de pagina. U kunt alle items zien die zich momenteel in de winkelwagen bevinden. Als u een artikel uit de winkelwagen wilt verwijderen, klikt u op de knop "Verwijderen" naast het artikel. Als u de hoeveelheid van een afzonderlijk artikel wilt wijzigen, voert u gewoon het nieuwe bedrag in dat u wilt kopen in de kolom "Aantal".
Betaling faq
Wat is PayPal?
PayPal is een veilige en betrouwbare betalingsverwerkingsservice waarmee u online kunt winkelen. PayPal kan op Rosegal.com worden gebruikt om artikelen te kopen met creditcard (Visa, MasterCard, Discover en American Express), bankpas of elektronische cheque (d.w.z. met uw gewone bankrekening). Rosegal kan uw kaartnummer niet zien omdat het is veilig versleuteld via de server van PayPal. Dit beperkt het risico van ongeoorloofd gebruik en toegang.
Kan ik na het uitvoeren van een betaling mijn factuur- of verzendgegevens wijzigen?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, mag u uw factuur- of verzendadres niet wijzigen. Als u een wijziging wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk tijdens de orderverwerkingsfase contact op met onze klantenservice via Support@Rosegal.com om uw verzoek aan te geven. Als het pakket nog niet is verzonden, kunnen we het naar het nieuwe adres verzenden. Als het pakket echter al is verzonden, kan de verzendinformatie niet worden gewijzigd terwijl het pakket onderweg is.
Hoe weet ik of mijn betaling is ontvangen?
Zodra uw betaling is ontvangen, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te stellen van de bestelling. U kunt ook naar Rosegal.com gaan en op uw klantaccount inloggen om op elk moment de bestelstatus te controleren. Als Rosegal de betaling heeft ontvangen, wordt in de orderstatus "Bezig met verwerken" weergegeven.
Levert u een factuur aan?
Ja. Zodra wij een bestelling hebben ontvangen en de betaling heeft plaatsgevonden, wordt de factuur naar u gemaild.
Kan ik andere betaalmethoden gebruiken om de bestelling te betalen, zoals een creditcard of offline betaalmethode?
Wij accepteren creditcards, PayPal, etc. als betaalmethoden.
Kredietkaart.
waaronder Visa, MasterCard, JCB, Discover en Diners.
Betaal vriend.
De handigste betaalmethode ter wereld.
Debetkaart.
inclusief Visa, MasterCard, Visa Electron.
Waarom wordt mij gevraagd om mijn betaling te 'verifiëren'?
Voor uw bescherming wordt uw bestelling verwerkt door het betalingsverificatieteam van Rosegal, dit is een standaardprocedure om ervoor te zorgen dat alle transacties op Rosegal worden geautoriseerd en dat uw toekomstige aankopen eerst en vooral worden verwerkt.
Veelgestelde vragen over verzending
Hoe de bezorgmethode wijzigen?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, mag de verzendmethode niet worden gewijzigd. U kunt echter altijd contact opnemen met onze klantenservice via Support@Rosegal.com. Doe dit zo snel mogelijk tijdens de orderverwerkingsfase. Het kan voor ons mogelijk zijn om de verzendmethode bij te werken als u een verschil in de verzendkosten dekt.
Hoe wijzig ik mijn afleveradres?
Als u het afleveradres wilt wijzigen na het plaatsen van een bestelling, neem dan zo vroeg mogelijk tijdens de orderverwerkingsfase contact op met onze klantenservice via Support@Rosegal.com om uw verzoek aan te geven. Als het pakket nog niet is verzonden, kunnen we het naar het nieuwe adres verzenden. Als het pakket echter al is verzonden, kan de verzendinformatie niet worden gewijzigd terwijl het pakket onderweg is.
Wanneer ontvang ik mijn artikelen na het plaatsen van een bestelling?
De duur is afhankelijk van de verzendmethode en het land van bestemming. De levertijden zijn afhankelijk van de gebruikte verzendmethode. Als het pakket niet op tijd kan worden afgeleverd vanwege oorlog, overstroming, tyfoon, storm, aardbeving, extreem weer of een andere situatie die niet voorzien of vermeden kunnen worden, wordt de levering uitgesteld. In het geval van dergelijke vertragingen zullen we eraan werken totdat er een positieve oplossing is.
Verzenden jullie naar mijn land en wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden wereldwijd. Het exacte verzendtarief is afhankelijk van het gewicht van het artikel en het land van bestemming. We zullen altijd het meest geschikte verzendgewicht voor onze klanten aanbieden om hen te helpen geld te besparen. Ons doel is altijd een snelle en veilige levering van artikelen aan onze klanten.
Waarom zijn de verzendkosten van sommige artikelen zo duur?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de gekozen bezorgmethode, de bezorgtijd en het land van bestemming. Als de verzendkosten tussen UPS en FedEx bijvoorbeeld US $ 10 zijn, raden we u aan de optie te kiezen die het beste aansluit bij uw individuele behoeften, afhankelijk van de prijs en levertijd.
Is de productprijs inclusief de verzendkosten?
De productprijs is exclusief de verzendkosten. Het online bestelsysteem genereert een verzendofferte voor uw bestelling.
Hoe weet ik of mijn artikelen zijn verzonden of niet?
Nadat uw artikelen zijn verzonden, sturen we u een e-mailmelding naar uw geregistreerde e-mailadres. Het trackingnummer is normaal gesproken binnen de komende dagen na verzending beschikbaar en we zullen de trackinginformatie in uw account bijwerken.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we u het trackingnummer hebben verstrekt, kunt u de bezorgstatus van het artikel online controleren door naar de website van het desbetreffende bezorgbedrijf te gaan.
Waarom is mijn trackingnummer ongeldig?
Trackinginformatie verschijnt normaal gesproken 2-3 werkdagen na verzending. Als een trackingnummer na deze periode niet kan worden getraceerd, zijn er verschillende mogelijke oorzaken.
De rederijen hebben de bezorginformatie op de website niet bijgewerkt met de meest actuele status; de trackingcode van het pakket is onjuist; het pakket is lang geleden afgeleverd en de informatie is verlopen; sommige rederijen zullen de geschiedenis van trackingcodes verwijderen.
We raden u aan contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice op support.Rosegal.com en hen uw bestelnummer Rosegal te verstrekken. We nemen namens u contact op met de rederij en u wordt op de hoogte gehouden zodra er meer informatie is.
Als er douanerechten worden geheven, wie is dan verantwoordelijk?
De Douane is een overheidsinstantie die verantwoordelijk is voor het reguleren van zendingen die een bepaald land of een bepaalde regio binnenkomen. Alle zendingen die van of naar de regio worden verzonden, moeten eerst door de douane. Het is altijd de verantwoordelijkheid van de koper om de douane te wissen en de bijbehorende douanerechten te betalen. Rosegal voegt geen belastingen, btw, invoerrechten of andere verborgen kosten toe.
Als mijn artikelen door de douane worden vastgehouden, wie is dan verantwoordelijk voor het inklaren van de artikelen?
Als de artikelen door de douane worden vastgehouden, is de koper verantwoordelijk voor de inklaring van de artikelen.
Wat als mijn pakket door de douane in beslag wordt genomen?
Als uw artikelen niet door de douane kunnen, neem dan eerst contact met ons op. We zullen namens u verder onderzoek doen bij de rederij.
Nadat de betaling is gedaan, hoeveel? lang moet ik wachten tot mijn bestelling wordt verzonden?
Onze verwerkingstijd is 3-5 dagen. Dit betekent dat uw artikelen doorgaans binnen 3 werkdagen worden verzonden.
Veelgestelde vragen na verkoop
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren, voor en na betaling?
Annulering vóór betaling
Als u uw bestelling nog niet heeft betaald, hoeft u geen contact met ons op te nemen om deze te annuleren. We verwerken geen bestellingen totdat een overeenkomstige betaling voor de bestelling is ontvangen. Als uw bestelling meer dan een week oud is en nog steeds niet is betaald, kunt u deze niet "reactiveren" door een betaling te verzenden, omdat de prijzen van afzonderlijke artikelen mogelijk zijn gewijzigd, evenals valutaomrekeningen en verzendkosten. U moet de bestelling opnieuw indienen met een nieuwe winkelwagen.
Het originele bestelnummer:
Herroeping van een bestelling na betaling
Als je al betaald hebt voor een bestelling en deze wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via Support@Rosegal.com.
Als je niet zeker bent van een probleem met je bestelling of deze wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice en zet de bestelling in de wacht terwijl je beslist. Hierdoor wordt het verpakkingsproces onderbroken terwijl u wijzigingen aanbrengt.
Als het pakket al is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren of wijzigen.
Als je een bestaande bestelling wilt annuleren omdat je andere producten TOEVOEGEN, is het niet nodig om de hele bestelling te annuleren. Neem gewoon contact op met de klantenservice via Support@Rosegal.com en we zullen de bijgewerkte bestelling verwerken; er zijn meestal geen extra kosten voor deze service.
Als uw bestelling zich in een vroeg stadium van verwerking bevindt, kunt u deze over het algemeen nog wijzigen of annuleren. U kunt een terugbetaling aanvragen of een betaling verstrekken als tegoed voor toekomstige bestellingen.
Hoe kan ik de gekochte artikelen retourneren naar Rosegal?
Lees en volg de onderstaande instructies voordat u artikelen aan ons retourneert. Zorg ervoor dat u ons retourbeleid begrijpt en aan alle criteria voldoet. De eerste stap is om contact op te nemen met onze after-sales service op Support@Rosegal.com, geef ons de volgende informatie:
Het originele bestelnummer:
De reden voor de uitwisseling:
Foto's die duidelijk het probleem met het item laten zien
Details van het gevraagde vervangende artikel: artikelnummer, naam en kleur
Uw afleveradres en telefoonnummer
Houd er rekening mee dat we geretourneerde artikelen die zijn geretourneerd zonder onze voorafgaande toestemming niet kunnen verwerken. Alle geretourneerde artikelen moeten een RMA-nummer hebben. Zodra we ermee hebben ingestemd het geretourneerde artikel te accepteren, moet u een notitie in het Engels schrijven met uw bestelnummer of PayPal-ID, zodat we uw bestelinformatie kunnen vinden.
Het retour- of RMA-proces kan alleen worden gestart binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van uw artikelen. We kunnen alleen producten accepteren die in originele staat worden geretourneerd.
Onder welke omstandigheden kan een artikel worden geruild of geretourneerd?
Bij Rosegal zijn we trots op de kwaliteit en pasvorm van onze kleding. Alle kleding voor Vrouwen die we verkopen, worden OSRM (andere speciale gereguleerde materialen) genoemd en kunnen, eenmaal verkocht, niet worden geretourneerd of geruild voor iets anders dan kwaliteits- of verzendproblemen.
Kwaliteitsproblemen:
Als u constateert dat een artikel materieel defect is, moet het artikel binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van het kledingstuk aan ons worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin het is verzonden - het moet ongewassen en ongedragen zijn en voorzien van alle originele labels. Hoewel we alle goederen zorgvuldig controleren op zichtbare gebreken en schade voorafgaand aan verzending, is het de verantwoordelijkheid van de koper om het product bij aankomst te controleren om er zeker van te zijn dat het vrij is van defecten of problemen. Goederen die beschadigd zijn als gevolg van nalatigheid van de klant of artikelen zonder hun labels worden niet geaccepteerd voor restitutie.
Verzendproblemen:
We zullen uw product omruilen in gevallen waarin het gekochte product niet overeenkomt met het bestelde artikel. Het is bijvoorbeeld niet de kleur die je hebt besteld (waargenomen kleurverschillen als gevolg van je computermonitor worden niet geruild), of het artikel dat je hebt ontvangen is niet de stijl die je hebt besteld.
Houd er rekening mee dat:
Alle geretourneerde en geruilde artikelen moeten binnen 30 kalenderdagen worden geretourneerd. Retourneren en ruilen vindt alleen plaats voor in aanmerking komende producten. We behouden ons het recht voor om het retourneren en ruilen van een artikel dat is gedragen, beschadigd of waarvan de labels zijn verwijderd, te weigeren. Als een artikel dat we ontvangen is gedragen, beschadigd, waarvan de labels zijn verwijderd, of als onacceptabel wordt bevonden voor retournering en omruiling, behouden we ons het recht voor om elk niet-conform onderdeel aan u te retourneren. Alle productverpakkingen moeten intact zijn en in geen geval beschadigd.
Waar moet ik het artikel retourneren?
Nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en een wederzijds akkoord hebt bereikt, kun je het artikel of de artikelen naar ons magazijn sturen. Zodra we het (de) artikel(en) hebben ontvangen, zullen we de door u verstrekte RMA-informatie bevestigen en de staat van de artikelen onderzoeken. Als aan alle relevante criteria is voldaan, zullen we restitutie verlenen als u daarom heeft verzocht; Anders, als u in plaats daarvan een omruiling heeft aangevraagd, wordt de vervanging naar u verzonden vanuit ons hoofdkantoor.
Wij accepteren creditcards en betaalpassen. Dit omvat creditcards via PayPal, Visa, MasterCard, JCB, Discover, enz.
De handigste betaalmethode ter wereld.
Braziliaanse klanten kunnen betalen met Boleto Bancario.
(1) Handig, gemakkelijk en veilig met een groot aantal betaallocaties.
(2) Betaal elektronisch via internetbankieren, geldautomaat of bij een van de meer dan 48.000 elektronische bankpunten in Brazilië.
(3) Of betaal met contant geld bij een bankfiliaal, postkantoor, loterijagent en de meeste supermarkten.
(4) Volledig gereguleerd door de Centrale Bank van Brazilië
Deze optie is op dit moment alleen van toepassing op Amerikaanse klanten. PayPal-tegoed geeft u de mogelijkheid om uw aankoop nu te betalen of in de loop van de tijd te betalen. Het is gemakkelijk te gebruiken, veilig en betrouwbaar.
We hebben de ideale betaalmethode geopend voor onze Nederlandse klanten.
Lees hier hoe u uw portemonnee kunt gebruiken of bekijk de veelgestelde vragen over de Rosegal-portemonnee.
1. Wat is de Rg-portemonnee?
De RG Wallet is een snelle en veilige betaaltool, waarmee je op de hoogte blijft van alle transacties in je account.
2. Wat zijn de voordelen van het gebruik van de Rg-portemonnee?
3. Moet ik iets doen als ik voor de eerste keer inlog op mijn Rg Wallet-account?
Ja. Om de veiligheid van uw account te garanderen, moet u eerst uw veilige transactiewachtwoord configureren.
4. Wat kan ik doen als ik mijn transactiewachtwoord krijg of mijn transactiewachtwoord opnieuw moet instellen?
A. Transactiewachtwoord resetten
B. Herstel transactiewachtwoord
5. Kan mijn bestelling rechtstreeks worden teruggestort in mijn Rg-portemonnee?
Ja. Als u een betalingsteruggave ontvangt, kunt u een verzoek indienen om de teruggave over te maken naar uw Rg-portemonnee. Het nieuwe saldo in je Rg-portemonnee kan vervolgens worden gebruikt om andere items aan te schaffen.
6. Wat is het voordeel van het aanvragen van restituties in mijn Rg-portemonnee?
Als u ervoor kiest om restituties te ontvangen in uw Rg-portemonnee, verdient u 5 keer het bedrag aan restituties voor R-punten.Dit bespaart u nog meer geld op uw toekomstige bestellingen. Bijvoorbeeld, als u een terugbetaling van $ 10 ontvangt, verdient u 50 R-punten.
7. Hoe kan ik de informatie van de afzonderlijke transacties in mijn Rg-portemonnee controleren?
Elke transactietransactie wordt gemakkelijk geregistreerd in uw Rg Wallet op de pagina "Transactierecord". Dit toont voor uw gemak alle bijbehorende informatie met betrekking tot die transactie.
8. Hoe krijg ik toegang tot mijn Rg-portemonnee?
9.Hoe gebruik ik mijn RG-portemonnee?
Type 1 - Ik heb genoeg Rg-portemonnee om de hele nieuwe bestelling te betalen
Type 2 -> Mijn Rg-portemonnee kan een deel van mijn bestelling betalen
10.Kan ik mijn Rg-portemonnee terugkrijgen?
Ja. Neem contact op met het ondersteuningscentrum voor een terugbetaling van het Rg-portemonnee-saldo
Opmerking: terugbetalingen worden binnen 3-7 werkdagen aan Paypal overgemaakt.
De terugbetaling wordt binnen 3 tot 15 werkdagen op de creditcard uitgevoerd.
Op dit moment zijn er codes en 2 aanbiedingen beschikbaar voor Rosegal.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 70% bespaard bij Rosegal, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Rosegal te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er codes en 2 aanbiedingen beschikbaar bij Rosegal. Gemiddeld biedt Rosegal + 2 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Rosegal door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 70% besparen.
Elke promotiecode van Rosegal heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Rosegal aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Rosegal geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Vintage mode: een stijl die nooit uit de mode raakt. Vintage kleding wordt gedefinieerd als kleding uit de jaren 1920 tot 20 jaar vóór de dag van vandaag, comfortabel in retrostijl. In het spraakgebruik van mode kunnen maar weinig stijlen zo tot de verbeelding spreken als vintage. Er zijn maar weinig dingen die verleidelijke beelden van klassieke mode oproepen op dezelfde manier als vintage stijl. Van adembenemende barokke creaties die de tijd overstijgen tot het vrijgevochten karakter van bohemian chic, vintage biedt verfijnde mode die uniek persoonlijk, invloedrijk en charismatisch is. De klassieke lijnen, de sierlijke stijl en de uniciteit en tijdloosheid creëren een harmonieuze mix van exquise stijl die alle liefhebbers van vintage mode zullen waarderen. Eigentijdse stijl voor een moderne tijd: Verkrijgbaar in een ware regenboog van kleuren en onderbroken door avant-garde ontwerpen, elk van onze onderscheidende moderne stukken is net zo individueel als u, ontworpen om een ongeëvenaard niveau van stilistisch maatwerk te bieden. Geschikt voor zowel casual als speciale gelegenheden, evenals de meeste seizoenen, elk van onze zorgvuldig geselecteerde artikelen is een uitzonderlijk voorbeeld van subtiele finesse en een onmiskenbaar vleugje moderniteit, waarbij de beste trends worden getoond. .
Actiecodes | 2 |
Beste korting | 70% |
Werkende kortingen | 0 |
Gebruikte codes | 194 |