Schitterende deals die je sprakeloos maken voor de mooiste bestemmingen ter wereld: alle, behalve alle, meest aantrekkelijke bestemmingen worden aangeboden tegen spotprijzen waarvan je kunt profiteren zodra je inlogt. De meest populaire bestemmingen en attracties zijn ook vaak onderhevig aan gunstige acties die winkelen tot een must maken. Het gaat erom het juiste moment te vinden om verbinding te maken, de site zorgvuldig te bezoeken en uw favoriete tickets te kopen.
Tiqets is een innovatief ticketingplatform dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bezoekers tickets voor musea, shows en attracties over de hele wereld ontdekken, kopen en gebruiken. Ons Tiqeteers-team werkt met passie om cultuur toegankelijker te maken en biedt onze klanten de gemakkelijkste manier om van cultuur en entertainment te genieten.
De app Tiqets opent de deur naar cultuur voor wie niet wil wachten in de lange rijen cultuur! Of u nu thuis of onderweg bent, u kunt door culturele attracties bladeren, lokale beoordelingen lezen en papierloze tickets kopen zonder de app te verlaten. Met tickets direct op je smartphone en veel opties om de wachtrij over te slaan, hoef je nooit meer onnodige tijd te verspillen met wachten in de rij.
Deze app kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd om de inhoud toegankelijk te maken in uw eigen taal. Koop je kaartje met de Tiqets , sla wachtrijen over en geniet van je ervaring!
De marktkloof waar Tiqets naar streeft, is de verschuiving die we hebben gezien in hoe en waarom mensen - zowel toeristen, maar ook degenen die musea en attracties in hun eigen stad bezoeken - kaartjes kopen om naar deze plaatsen te gaan.
Terwijl sommigen nog steeds uren in de rij wachten buiten de locatie, kiezen anderen ervoor om online te gaan om vooraf te kopen en mobiele tickets te gebruiken om het proces te versnellen. Musea en de meeste andere attracties zijn niet altijd de plaatsen waar je aan denkt als je aan 'technologie' denkt, en Tiqets komt eraan en biedt een service zodat ze aan de eisen van bezoekers kunnen voldoen met een meer digitale ervaring.
Musea en andere attracties beginnen nu stilaan na te denken over hoe ze dit in hun voordeel kunnen gebruiken.
Er was een zeer Britse opschudding in de jaren tachtig, toen het Victoria & Albert Museum in Londen een reclamecampagne voerde over hoe het was om "een sterspeler te zijn met een prachtig museum eraan vast". Maar tegenwoordig zijn deze cafés en altijd aanwezige cadeauwinkels enkele van hun grootste inkomstengeneratoren, dus het online aanbieden van tickets vermindert een deel van de wrijving om mensen naar plaatsen te krijgen en later meer geld uit te geven. En als gebruikers 'het vakje aanvinken', kunnen sites ook hun eigen marketingdatabases maken om op te starten.
Tiqets , opgericht in 2014, is nog een relatief jong bedrijf. Elzinga zei dat ze met zo'n 3.000 museum- en attractiegroepen werkt - met haar klantenlijst inclusief enkele van de meest bezochte instellingen ter wereld, zoals het Louvre in Parijs.
Het heeft ook partnerschappen met ongeveer 2.500 reisbureaus en portals - Ctrip is een andere grote klant - die integreren met de API's van de Tiqets om tickets aan klanten te verkopen nadat ze hun reizen hebben geboekt. Momenteel komt ongeveer 35% van de inkomsten uit deze deals met derden.
Van de kant van Airbnb maakt de investering deel uit van de grotere strategie van het bedrijf om te investeren in kleinere startups die strategisch zijn afgestemd op wat het van plan is te bouwen in zijn eigen bedrijf.
Andere investeringen zijn onder meer deelnemingen in Oyo, de in India gevestigde hotelketen; specialist in bedrijfshuisvesting Lyric Hospitality; het boekingsplatform Resy (dat uiteindelijk door Amex is overgenomen) en de gedeelde werkruimte The Wing.
Soms neemt Airbnb ook meteen bedrijven over, al zei Elzinga in het geval van Tiqets dat Airbnb het bedrijf niet benaderde om het bedrijf over te nemen.
Het overgrote deel van de groei van Airbnb is afkomstig van mensen die accommodaties in privéwoningen plaatsen en boeken, maar de interesse van Airbnb in Tiqets onderstreept hoe het bedrijf zelf de inkomsten die het per gebruiker kan genereren uitbreidt door de lange lijst met diensten op te bouwen die het zijn klanten biedt. . accommodatie voor reizen te boeken.
Een gebied dat Tiqets niet van plan is uit te breiden, zijn kaartjes voor evenementen of zitplaatsen. Onze focus en kansen blijven musea en attracties. Een deel van de reden hiervoor is dat velen van hen kaartjes blijven verstrekken die zijn uitgegeven bij een papieren kiosk, maar ook vanwege de opkomst van de kaskraker en het nieuwe bewustzijn van openbare veiligheid onder iconische en drukke toeristen.
Op de lange termijn wordt het interessant om te zien hoe en of Airbnb nauwer gaat samenwerken met Tiqets . Beiden zijn op zoek naar een geweldige kans. Reizen en toerisme bedragen in totaal ongeveer $ 8,8 biljoen en zijn goed voor 10,4% van het wereldwijde BBP, 2019-gegevens, volgens een schatting.
Op dit moment zijn er 3 codes en 2 aanbiedingen beschikbaar voor Tiqets.
In de laatste 30 dagen hebben bezoekers gemiddeld 20% bespaard bij Tiqets, en soms zijn er aanbiedingen voor gratis verzending.
Om een kortingscode van Tiqets te gebruiken, kopieer je de code en plak je deze in het daarvoor bestemde veld tijdens het afrekenen. Let op: kortingscodes werken niet altijd op elke bestelling. Soms kun je de code ook gebruiken in de fysieke winkel.
Vandaag zijn er 3 codes en 2 aanbiedingen beschikbaar bij Tiqets. Gemiddeld biedt Tiqets 3 + 2 online coupons en/of promoties aan.
Je kunt besparen bij Tiqets door één van de huidige coupons van kortingscouponcodes.be te gebruiken. Je kunt nu tot 20% besparen.
Elke promotiecode van Tiqets heeft een vervaldatum; je moet de code voor die datum gebruiken. Sommige Tiqets aanbiedingen hebben geen vervaldatum, waardoor de promotiecode geldig blijft totdat Tiqets geen voorraad meer heeft voor het betreffende artikel.
Onze missie is om cultuur toegankelijker en eenvoudiger te maken en mensen te helpen onvergetelijke culturele ervaringen te ontdekken en ervan te genieten. We creëren het grootste en meest efficiënte platform ter wereld voor het kopen van tickets. Tiqets is een innovatief platform dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bezoekers tickets voor musea, shows en attracties ontdekken, kopen en gebruiken. En dit alles tegen zeer betaalbare prijzen. Tiqets' doel is om zoveel mogelijk mensen in de cultuur te brengen, reizigers en attracties samen te brengen om fantastische ervaringen te creëren. Met een ongelooflijk aanbod aan attracties en tickets voor musea die zich over de hele wereld verspreiden (en nog steeds groeien!), Variërend van het Van Gogh Museum, Amsterdam, Burj Khalifa, Dubai, is er voor elk type reiziger iets te doen. Met de innovatieve technologie van Tiqets kunnen reizigers op het laatste moment tickets boeken vanaf hun telefoon, deze direct in digitaal formaat ontvangen en vanaf hun telefoon laten zien aan musea, bezienswaardigheden en attracties.
Actiecodes | 5 |
Beste korting | 20% |
Werkende kortingen | 3 |
Gebruikte codes | 112 |
Als bezoekers via ons platform iets kopen bij een van onze samenwerkende webshops, krijgt kortingscouponcodes.be daarvoor een commissie. Dit heeft geen invloed op de prijs die u als klant betaalt; u betaalt geen cent meer. We ontvangen enkel een kleine vergoeding van de webshop als dank voor onze bemiddeling.